Niech Moc Będzie z Tobą

Wyruszyli na Alderaan i choć nigdy tam nie dotarli, to ta podróż zmieniła zupełnie ich życie...
Zapraszam na moją podróż na Alderaan. Ona także wiedzie przez różne dziwne miejsca we wszechświecie. Wiedzie przez piękne choć czasem dziwne i trudne przyjaźnie, a przede wszystkim uczy odkrywać Prawdziwą Moc w człowieku i świecie. I ciągle doświadcza jak nie ulec ciemnej stronie mocy tego świata.

środa, 2 lutego 2011

Prośba o wsparcie

Już 7 lat po wypadku samochodowym, a nadal jest wózek, pampersy, zaburzenia pamięci... PROSZĘ pomóż mojemu mężowi i naszej rodzinie w jego leczeniu przekazując 1% PODATKU za 2010r z PIT.W formularz należy wpisać:Fundacja "NADZIEJA" Osób Poszkodowanych w Wypadkach Drogowych - na leczenie i rehabilitację Marka Rzezińskiego Nr KRS 0000198280

Dziękuję :)

Kilka dni temu dostałam tę wiadomość na NK od Dorotki. Niestety pomóc finansowo nie mogę (nie mam 1% od swoich dochodów ;-)), ale gdyby ktoś zajrzał tutaj i chciał pomóc to bardzo proszę!!!
Z Dorotą chodziłam razem do podstawówki i liceum, nim poszłam do zakonu byłam stałym gościem w domu Doroty i Marka, więc kiedy dotarła do mnie wiadomość o Marka wypadku, byłam w totalnym szoku - masz te 30 parę lat a tu jakby ci się życie skończyło. To zupełnie inaczej jak nieszczęście spotyka twojego przyjaciela.
Dla tego wrzucam prośbę Dorotki i może tą drogą znajdzie się jakiś dobry człowiek, który poda im pomocną dłoń.
Czasami nie trzeba wiele by ludziom pomóc, a przede wszystkim dać im NADZIEJĘ!!!
Dziękuję i Bóg zapłać w moim imieniu.
s. Gosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz